Monday, January 26, 2009

My machine || Desktop saye

I will like to share with all my desktop spec. Sebenarnye tak de la gempaq sangat, sampai aku berani share ngan korang. But I just have a feeling to share with all of you tentang my PC yang aku gunakan setiap hari. Aku bukanlah seorang gamer yang sampai memerlukan hi end PC. Most of the time aku cuma surfing the internet, download the mp3 and movies and watch movie. Concern aku adalah Internet connection, yang sudah sememangnye suka sangat membuat hal. Ok below is the capture for my PC spec:

Processor nie aku dapat belas ihsan dari company aku keje. Bukan dapat terus pon, if aku resign dr company aku terpaksa return back. Tapi OK la dari tak dapat langsung, kalau kene beli tak mungkin aku beli processor sebegini - Quad Core.


Ini pulak spec MOBO aku yang aku beli menggunakan duit sendiri. Company aku takde la bermulia hati sangat nak bagi 1 package MOBO+ Processor. So other than that

Ini pulak graphic card yang aku pakai beserta dengan baseline nye. If compare dengan GFx yang sedia ada sekarang nih baseline GFx aku amat la teruk. Itu aku maleh nak display comparisonnye. :)
Device yang lain tuh aku rase tak yah la aku update, bukannye korang berminat sangat nak tau.
Ini je yang major devicenye.




No comments:

Post a Comment